HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do maart 28, 2024 5:25 pm




Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
 Politie verzwijgt flitsdode 
Auteur Bericht
Tom Sluiters
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr aug 14, 2009 6:46 pm
Berichten: 1495
Woonplaats: Barendrecht
Antwoord met een citaat
Bericht Politie verzwijgt flitsdode
Politie verzwijgt flitsdode


Schokkend relaas bij van de mannen van Flitsservice. De online luis in de pels van Koos Spee reconstrueert een dodelijk verkeersongeval afgelopen weekend aan de hand van de bij hun binnen gekomen flitsmeldingen. Zo wordt er afgelopen zondag een radarcontrole doorgegeven op de A28 ter hoogte van hectometerpaaltje 146.2. De exacte locatie wordt bevestigd door passerende auto's. De dag er na blijkt er precies op die plek een motorrijder tegen een voorganger opgereden te zijn met fatale afloop. Volgens het persbericht heeft de politie het verkeer omgeleid waarna de afdeling Verkeers Ongevallen Analyse het onderzoek kon uitvoeren. Maar over de radarcontrole wordt na afloop met geen woord gerept. Vreemd, want waarom klapt een motorrijder zomaar achterop zijn voorligger? Dat gebeurt bijvoorbeeld wanneer iemand vol op zijn rem trapt bij het zien van een flitsagent. Saillant is dat de flitser in kwestie direct na het ongeval zijn boeltje heeft gepakt. Volgens de politie om eerste hulp te verlenen. Het gaat volgens de woordvoerder dan ook veel te ver om de controle aan te wijzen als schuldige. "Die conclusie is te voorbarig. Het ongeluk is nog in onderzoek." Right. Zonder FlitsService was de hele kwestie in een doofpot verdwenen. Omdat Koos Spee zijn geldstromen ziet verdampen wanneer vast komt te staan dat flitsers verkeersdoden veroorzaken. PS: oh ja en vangrailcamera's bestaan niet.

Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... sdode.html

_________________
FireStar schreef:
vetcool, mannen met lang blond haar :)
Yamaha YZF 600R Thundercat


wo sep 15, 2010 1:23 am
Profiel WWW
diverence
ApriliaForum Member

Geregistreerd: vr maart 13, 2009 2:16 pm
Berichten: 3629
Woonplaats: Hasselt
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Politie verzwijgt flitsdode
en de motorrijder in kwestie is niet ACHTEROP zijn vriend/familielid geknald. maar ze kwamen met de sturen in de knup..

hoe dit kon gebeuren is te danken aan een koekblikker die onverwachts op de rem ging. de 1e motorrijder remde hierdoor ook(dit tijdens het inhalen) maar de 2e motorrijder verwachtte dit niet..

_________________
Citaat:
Kun jij tenminste zeggen dat je wat nuttigs bijdraagt aan dit forum. Ipv dat ik als een basisschool concierge (forum-moderator) constant overal tussen moet duiken en optreden!


wo sep 15, 2010 9:57 am
Profiel
jasonNL
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma aug 20, 2007 11:24 am
Berichten: 2851
Afbeeldingen: 17
Woonplaats: Dinteloord~ west-brabant
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Politie verzwijgt flitsdode
als je niet te hard rijdt of je ook niet ineens vol in de remmen bij het zien van een flitsagent


wo sep 15, 2010 12:04 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Arnold-aprilia
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo jan 07, 2009 8:13 pm
Berichten: 244
Woonplaats: Middelburg
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Politie verzwijgt flitsdode
Precies, ik ben nou geen vriendjes met de politie ofzo, maar ik denk toch echt dat niet de flitsagent, maar de weggebruikers er zélf de schuld van waren!

_________________
Mijn ex RSje viewtopic.php?f=13&t=13352


wo sep 15, 2010 1:12 pm
Profiel
johker Rs-50
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo maart 11, 2009 8:49 pm
Berichten: 13
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Politie verzwijgt flitsdode
jasonNL

Ik kan je 1 ding zeggen, ik rij nu al bijna 3 maanden dagelijks van breda naar eindhoven en terug, en ze staan minstens 1 keer per week op de terug weg te controleren, en echt iedere keer gaan er mensen op de rem staan en er met 100-110 voorbij terwijl je er gewoon 120 mag.. en ze dat ook van tevoren reden.


wo sep 15, 2010 5:24 pm
Profiel
Valerie
ApriliaForum Member

Geregistreerd: ma aug 11, 2008 10:37 pm
Berichten: 1314
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Noord-Scharwoude (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Politie verzwijgt flitsdode
johker Rs-50 schreef:
jasonNL

Ik kan je 1 ding zeggen, ik rij nu al bijna 3 maanden dagelijks van breda naar eindhoven en terug, en ze staan minstens 1 keer per week op de terug weg te controleren, en echt iedere keer gaan er mensen op de rem staan en er met 100-110 voorbij terwijl je er gewoon 120 mag.. en ze dat ook van tevoren reden.


Dat doen die mensen toch echt zelf. Kan me voorstellen dat mensen een schrik reactie hebben, maar om meteen de flits agent te beschuldigen dat hij verantwoordelijk is voor de dode....

_________________
Venlonaer schreef:
Valerie is liev.


wo sep 15, 2010 5:29 pm
Profiel
johker Rs-50
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo maart 11, 2009 8:49 pm
Berichten: 13
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Politie verzwijgt flitsdode
Is ook, maar ik wil er alleen mee zeggen dat mensen echt niet altijd te hard rijden en dan in de remmen gaan.


wo sep 15, 2010 6:20 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 7 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: