HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do maart 28, 2024 1:18 pm




Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
 Rieju MRT - 
Auteur Bericht
Starq
ApriliaForum Member

Geregistreerd: vr maart 22, 2013 11:40 am
Berichten: 27
Antwoord met een citaat
Bericht Rieju MRT -
Hallo allemaal,

Het is niet echt een project met een doel ofzo.. Gewoon plezier hebben..


Zoals jullie misschien hebben meegekregen is de Rieju MRX die ik had, in vlammen is opgegaan. Maar aangezien ik helemaal geil was van de crossbrommers, wilde ik gelijk een nieuwe crosser. Zodoende, ging ik, de dag erop, langs Karsemeijer, en zag een Rieju MRT staan. Prima brommertje, alleen geen voorrem en helemaal origineel op een Technigas (trekt niet in het gras) E-nox a. Vervolgens op de terugweg naar huis gelijk genaait.. Dag erop weer, en weer.. En toen was het klaar. Startte niet meer, helemaal op, dit gebeurde in harderwijk. Die avond met de aanhanger opgehaald.

Afbeelding

Die avond de boel uit elkaar gehaald.. En de zuiger was behoorlijk gaar, veren vast, hoop happen uit.. Toen heb ik gelijk m'n roze top 80 erop gezet en een 24mm d slide die ik allebei nog had liggen. Niks afgesteld, gewoon erop en gaan. Ging nog best hard met die Technigas.. Temperatuurmetertje erop gezet en toen vond ik het wel mooi.

Helaas reed ik nog steeds zonder voorrem.. En dat eiste z'n tol, ben toen met ongeveer 80 op een muur geklapt. Voorvork krom, stuur krom, achterbrug krom. Inmiddels waren m'n koppelingsplaten ook redelijk op. Heb toendertijd nog wat filmpjes gemaakt met m'n go pro, ik zal hier een compilatie van maken en deze uploaden.
Koppelingsplaten vervangen voor Top Performance platen, prima.. Helaas begon de brommer, die al zo krom als een hoepel was, nog wat problemen te krijgen.. De blok ophangingen scheurden een voor een, waardoor m'n blok na een tijdje nog maar met 1 bout en wat tywraps vast zat.

Toevallig had een van m'n vrienden ook een MRT, een witte. Hij had een snorscooter gekocht en de MRT stond eigelijk weg te roesten in z'n tuin. Deze heb ik toen van hem over gekocht. Blokken overgezet, en klaar.
Hiermee lekker wezen crossen en spelen in de blubber, uiteraard ook geregeld onderuit gegleden, maar nooit geen schade.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas werd ik even later gepakt door de politie.. Zonder kenteken, rollerbank gaf 'Error - MAX' aan.. Papieren afgenomen..
Afbeelding

Vervolgens heb ik het kenteken van m'n oude MRT erop gezet, er een KTM kappenset op gebeunt, een tweede radiateur gemonteerd en m'n R3 die ik nog had van m'n verbrande brommer erop gezet.
Afbeelding
Afbeelding

Maar na een tijdje rijden en crossen was ik eigelijk een beetje klaar met het lompe uiterlijk, dus heb ik m'n achterkant eraf gezaagd, spatborden weg, enz.
Afbeelding

Toen nog wat andere kappen erop gezet en wat wezen expirimenteren met velglint..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En toen een tafelkleedje gehaald bij de action, pure verveling..
Afbeelding
Afbeelding

Ook gelijk een HPI gemonteerd, en toen was het afgelopen.. Gepakt, papieren in beslag genomen, en weer een stapeltje boetes erbij.
Afbeelding

En nu.. in de planning;
Cross wielen
Yasuni HM Cross
Kenteken heb ik al geregeld
Iets andere look, maar dat zien jullie vanzelf
En ik wil hem graag stiller maken, dus ik ga een redelijk grote demper proberen te regelen voor achter die HM Cross, en ik ga m'n pauperfilter in m'n originele luchtfilterbox verwerken, die ik nu als buddy gebruik voor m'n A747 die ik altijd bij me heb.

Hou jullie op de hoogte!

_________________
- Toyota Supra - Rieju MRX (Verbrand) - Rieju MRT (2x) - Aprilia RS '95 - Aprilia RS '07 (Gestolen) - Sundiro Mantis -


di sep 24, 2013 3:49 pm
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
Sorry dat ik het zeg, maar jij bent echt een debiel

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


di sep 24, 2013 4:00 pm
Profiel WWW
Venlonaer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am
Berichten: 6119
Woonplaats: Limbabwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
Leuk om mee te stunten maar hij ziet er niet uit
Overigens is het ook niet echt verstandig om met dat hok op straat te gaan omdat je toch wel om de seconde aangehouden wordt

_________________
Keiji. schreef:
wanneer gaan we dit ding in de beton molen kieperen en een echte motor voor je zoeken?


di sep 24, 2013 5:26 pm
Profiel
rx50
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di feb 22, 2011 4:46 pm
Berichten: 463
Woonplaats: veenendaal
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
en al helemaal niet met een ander kenteken
controleren ze zon beetje bij elke controle


di sep 24, 2013 7:46 pm
Profiel
Starq
ApriliaForum Member

Geregistreerd: vr maart 22, 2013 11:40 am
Berichten: 27
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
Prima jongens, omdat ik plezier heb met brommers ben ik een debiel..

Zodra ik mn go pro terug heb (voor de 2e keer reparatie) zal ik wat nieuwe filmpjes maken en hier een compilatie van maken.

_________________
- Toyota Supra - Rieju MRX (Verbrand) - Rieju MRT (2x) - Aprilia RS '95 - Aprilia RS '07 (Gestolen) - Sundiro Mantis -


do sep 26, 2013 9:29 am
Profiel
rs_maniac666
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm
Berichten: 4746
Woonplaats: Klazienaveen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
Nooit happen op de helden hier. Als jij dit een mooie hobby vindt, moet je er gewoon mee door gaan.
Doe ik ook, en ik ben bijna kuche32kuche...

Geniet ervan! :{-): :{-): :{-):

_________________
Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.


do sep 26, 2013 10:05 am
Profiel
MartinW0527
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo dec 30, 2009 10:42 pm
Berichten: 10527
Woonplaats: 0527
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
De boel elke keer stuk laten lopen, rijden zonder voorrem en daardoor een ongeluk krijgen en dan ook nog met een onjuiste kentekenplaat rijden.
Normaalste zaak van de wereld joh :thumleft:

_________________
Afbeelding
af1rs schreef:
ik heb een kromme lul hij loopt heel iets scheef naar links, een beetje raar gezicht maar hij functioneert verder prima.


do sep 26, 2013 3:02 pm
Profiel WWW
Venlonaer
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za feb 19, 2011 12:35 am
Berichten: 6119
Woonplaats: Limbabwe
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
Lees nu pas dat je zonder voorrem hebt gereden
gast
wat
de
fuck

Natuurlijke selectie doet zijn werk niet goed

_________________
Keiji. schreef:
wanneer gaan we dit ding in de beton molen kieperen en een echte motor voor je zoeken?


do okt 03, 2013 9:01 pm
Profiel
Starq
ApriliaForum Member

Geregistreerd: vr maart 22, 2013 11:40 am
Berichten: 27
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
Weer even een update..

Ik heb een tijdje de brommer gebruikt om te crossen, dit was best leuk. Toevallig had ik nog een frame staan van een aprilia RS met kenteken, dus had het blok daaronder gehangen en even mee rondgereden..

Setup;
Roze top 80, lichtelijk bewerkt voor meer toeren en meer flow
HPI
Yasuni R3
24mm
Standaard krukas

Dit resulteerde in een leuke 130 km/u.. zie het volgende filmpje;

https://www.youtube.com/watch?v=7bJ07awBvds

Helaas ben ik een week of 2 later gepakt.. dus het blok er weer onder vandaan gehaald, metrakit pro race 2 cilinder erop gezet en inmiddels zit hij weer onder de MRT!

Heb hem al afgesteld en hij rijdt perfect, alleen nog even nieuwe koppelingsplaten halen want deze zijn opperdepop. Standaard krukas gaat prima! De truc is om hem goed(!!) te smeren, ik rij al anderhalf jaar rond met eerst een 80cc roze top met R3, en nu dus metrakit pro race met R3. 1:40 met A747 en tot nu toe houd hij het prima.

Zal binnenkort even wat foto's posten en ik ga ook even een filmpje schieten met de go pro..

Wordt vervolgt :D

_________________
- Toyota Supra - Rieju MRX (Verbrand) - Rieju MRT (2x) - Aprilia RS '95 - Aprilia RS '07 (Gestolen) - Sundiro Mantis -


vr jun 13, 2014 2:38 am
Profiel
brommerdave
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za aug 27, 2011 9:05 pm
Berichten: 437
Woonplaats: arnemuiden
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Rieju MRT -
tering wat een snelheid
wel jammer dat e zovaak kenteken kwijt bent kost ook genoeg hhahaha

_________________
color=#00FF00]APRILIA[/color]RS50 - 05DRIVER FOR LIFE!!


za jun 14, 2014 12:37 am
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 10 berichten ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron