[Aprilia my08 red/white] *foto´s velgen laatste pagina*
Na zaterdag morgen 6 december s´morgens vroeg de aprilia van aprilia kevin te hebben opgehaald, heb ik eindelijk een aprilia . Hier hoeft niet veel aan te gebeuren want hij ziet er nog erg goed uit , maar toch zijn er paar kleine dingetjes die ik moet veranderen zoals de begrenzers. Ben er zelf heel blij mee en mijn dag kon ook niet meer stuk
Hoe de brommer er uit komt te zien. (er kan altijd nog wat veranderd worden:^^:)
wil hem wel heel graag zo hebben en natuurlijk de originele onderdelen gewoon appart houden
nice ding, hoop dat jij er net zo zuinig op bent als Kevin
nou dat zijn dus mooiwel de foto kunsten van mijn moeder .
zuinig erop zijn zal wel lukken brommer is vandaag al helemaal uit elkaar geweest, om hem helemaal schoon te maken, en om een paar kleine dingetjes te veranderen .
Geregistreerd: di nov 25, 2008 9:10 pm Berichten: 163 Woonplaats: Nederland
Re: Kevin´s aprilia my08 red/white
mooi ding, echt heel netjes maar waarom ga je de prop weer terugdoen? Zo'n ding hoort hard te rijden, je moet de gevoel hebben dat je moter rijdt, niet op je fiets
Geregistreerd: za jan 20, 2007 5:32 pm Berichten: 1145 Woonplaats: Merksem
ik rijd oowk terug begrensd rond ,, lekker chill enkel dat optrekken suckt wel maar tja daar moet je aan wennen verder gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst voor vragen mag je altijd pb sturen fzo Verder wees er zuinig over Aprilia_kevin heeft hier bijna zen ziel in gestopt denk ik 1 tip ,, je bent beginende rijder eh ? Kzou dan als ik jou was vee rubbers vervangen voor pilot sporty's Met dit weer verliezen ze ng heel snel grip heb net oowk een pilot sporty voorband besteld omdat de veerubber ng al snel begint te schuiven Veel succes
Geregistreerd: do jan 10, 2008 6:18 pm Berichten: 895 Woonplaats: Veenendaal
Leuk om de foto's te zien, had zelf echt bijna kriebels in m'n buik bij het ophalen van de Rieju RS2. Is toch wel een van de leukste dingen denk ik, het mee naar huis nemen ervan bij de GPR heb ik dat helaas niet echt gehad, toen heb ik hem naar huis gereden
Maar ja, mooi ding is het zeker. Hoop dat je 'm zo mooi houdt, maar dat gaat wel lukken denk ik. Heb zo het idee dat je wel verstandig bent
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum