HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu di maart 19, 2024 8:46 am




Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Reparatie TZR gezocht in Hilversum 
Auteur Bericht
Vetpot
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di sep 18, 2007 2:42 pm
Berichten: 226
Woonplaats: Huizen (NH)
Antwoord met een citaat
Bericht Reparatie TZR gezocht in Hilversum
Twee jaar terug heb ik voor een leuke prijs een TZR kunnen kopen. Kuip eraf, ronde koplamp, een lelijk mormel maar hij reed geweldig lekker. Ik ben na een paar maanden rijden op reis gegaan en hij heeft ruim een jaar stilgestaan. Wel hoesje eromheen en droog weggezet, maar een jaar stilstaan is gewoon niet lekker voor de brommer. Toen ik hem wegzette moesten de ketting en tandwielen echt worden vervangen, ketting liep eraf, tandwielen waren gewoon op. Verder deed de toerenteller raar (naald sloeg alle kanten op vanaf bepaald toerental), lekte het ding ergens olie en heeft de euro begrenzer die erop is gemonteerd het nooit gedaan.

Ik heb het hok dus voor die zaakjes naar Pim Casteelen gebracht, maar het blijkt helaas hommeles: de brommer vonkt niet meer, komt geen spanning uit het blok. Waarschijnlijk zijn er een paar contacten gecorrodeerd ergens maar wie zal het zeggen na een jaar... Als ik dit bij de brommerboer laat oplossen en ga vervangen met nieuwe onderdelen ben ik direct meer kwijt dan de TZR nog waard is. Niet de moeite!

Enfin, de vraag dus. Is er iemand in de omgeving Hilversum die het misschien leuk zou vinden om mij te helpen deze brommer weer rijklaar te maken? Ik ben best bereid er nog wat geld in te steken als ik er dan nog een jaartje of wat op zou kunnen rijden. Heb zelfs nog een donorblok liggen ergens ook. Ik kan zelf wel een beetje sleutelen maar heb er eigenlijk te weinig tijd voor en zin in. Hoor het graag als iemand denkt hier voor een eerlijke prijs wat aan te kunnen doen!

_________________
Mijn Kawa Ar50


vr maart 04, 2016 2:07 pm
Profiel
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 1 bericht ] 

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron