Derbi Senda Extreme SM[Update]
Hello,
Donderdagavond ben ik mijn GPR50 Nude bij bram wezen brengen. En daar achtergelaten wat toch wel een raar gevoel gaf omdat ik toen even niks had.
Ik heb gelijk bram een beetje leren rijden wat nu prima gaat.
Gisterochtend is bram het poen wezen brengen
En kreeg tie nog even een rijlesje .
Gistermiddag om ongeveer 1430 zijn we vertrokken richting Oss om de Senda te gaan halen, onderweg niet egt veel file gehad en goed door kunnen rijden.
Eenmaal aangekomen gelijk de brommer bekeken en een testritje gemaakt, daarna nog even een praatje gemaakt met Mathijs(verkoper). De brommer bevalt prima en er is niks mee(gaat alleen een beetje hard

)
Toen besloot ik maar om te betalen, wel zo netjes

, daarna gelijk ingeladen en weggereden.
Thuis weer uitgeladen en in de blokhut gereden, want het begon te regenen .'s Avonds de brommer verzekerd via het internet

.
Vandaag de brommer even goed gepoets en een rondje met bram geboekt. Wat trekt dat ding hard op zeg, de prop is eruit namelijk

.
Bouwjaar: 2005
KM: 6000
Snelheid: +- 80 teller(tandwiel 14, heb nu 13)
De reden waarom ik voor senda koos? Omdat dat gewoon veeeel beter rijdt en ik hou meer van SuperMotard
Foto's
Update(drd spatbord):

Update(nieuw achterlicht):

Poen:

Met me ouwe gpr nude:

Ps. op de foto's zie je geen oranje lijn op het zadel, dat komt omdat dit een 2de is, de 1de heb ik wel maar daar zitten 2 sneetjes in dus die heb ik thuis gelegt

.