HomeForum indexHelpGalerijZoekenInloggen
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do maart 28, 2024 1:59 pm




Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Heysteriarun 2013 
Auteur Bericht
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
MAD L schreef:
heb je les gehad in janken ofzo marien??

tis de eerste keer dat het georganiseerd wordt.... je kan niet alles mee berekenen, komen altijd dingen naar voren waar je geen rekening mee kan en/of gehouden hebt...

15k bij 100 deelnemers... heb je enig idee wat een vrachtwagen kost als je die een paar dagen wil huren?

g

Nee, in kritisch denken. Ik ging ervan uit dat ze een bestelbus of iets dergelijks zouden hebben gefixt. Een volledige vrachtwagen leek me een beetje overpowered, en heel duur. Dat is dus ook wel waar.
Je kan de boel ook wel toejuichen en niet zeggen wat er niet handig is, mijn feedback heb je tenminste wat aan. Het is niet dat ik de man uit zit te schelden, ik geloof dat ik het aardig netjes hou.

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


za maart 23, 2013 12:12 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
mantamia
ApriliaForum Member

Geregistreerd: wo apr 18, 2012 7:25 pm
Berichten: 12
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
@Marien,

Alle kritiek is welkom in mijn ogen, het is nog niet eerder georganiseerd en zodoende wordt het ook een grote leerschool.

Wij proberen een inschatting te maken qua kosten en dat is vrij lastig. Vrachtwagen is niet goedkoop, maar ook de servicewagen met chauffeurs tikt toch aardig aan.

Het is voor ons op dit moment nog niet duidelijk hoeveel deelnemers er exact meegaan, er zullen nog inschrijvingen bijkomen, maar ook afvallen. Als we straks met 20 deelnemers zijn vinden wij dat helemaal prima, zijn het er 100, ook perfect.

Laat alleen heel duidelijk zijn dat het geld wat overblijft niet ten goede komt aan de mensen achter de HeysteriaRun, maar juist VOOR de heysteriarun. De bedoeling is om nu ervaring op te doen en dat we die ervaring meenemen naar een volgende editie. Als er dan al wat geld in kas zit, kunnen we dat ook weer gebruiken voor de opstartkosten.

Wij snappen ook prima dat je het zelf ook kan regelen met een groep vrienden, echter nu wordt dit voor je gedaan, wordt je bagage mee genomen en kan je brommer terug op transport, mooi makkelijk toch!?

Ook hebben we de route voorgereden met de auto en straks nogmaals om er zeker van te zijn dat alles gewoon klopt. Geld is weg voor je er erg in hebt!

Maar zie je verbeterpunten, meldt het gewoon en denk je echt van betekenis te kunnen zijn, neem dan contact op en help. :thumleft:


ma maart 25, 2013 11:57 am
Profiel
MAD L
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm
Berichten: 927
Woonplaats: angeruh
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
ik zie zo 1 2 3 geen verbeter punten hoor.

en wat geld betreft... tis voor diegene die mee doen een vakantie. ga is met je je ballen op het strand liggen ben je ook een bak geld kwijt dus 150 excl valt best mee rekenen dat je brommer terug gebracht wordt, bagage meegenomen wordt. en gereedschap aanwezig is. en ik weet niet of je weet wat het inschrijfgeld is van parijs-dakar ? het enige wat je daar meer hebt is medische assistentie en wat camera's in je smoel :P

dus dat kritisch denken van jou heb je nog een paar lessen in nodig denk ik want je kijkt erg kort door bocht en dat is niet kritisch ;)

en tussen de boel toejuichen en de boel "afkraken" "wat een geld, waarom moet dat zoveel zijn, wat zijn nou de kosten, ect zit nogal een verschil maargoed

_________________
I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free


2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK


ma maart 25, 2013 11:28 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
Ja, laten we op de brommer naar spanje gaan vergelijken met een van de grootste en meest prestigieuze rally's ter wereld.
Ik ben gewoon kritisch. Kun je daar niet me leven, dan zit er een knopje op je computer, klaar.
Als je dit al kort door de bocht vindt is het maar goed dat wij nooit aan dezelfde bar zitten :D:

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


di maart 26, 2013 1:59 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
Martijn Derbi senda
ApriliaForum Member

Geregistreerd: ma okt 08, 2007 4:28 pm
Berichten: 6557
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
Marien, als je geen geld hebt, is het echt niet nodig om te zeuren dat zoiets wel geld kost.
150 euro kom op zeg, waar hebben we het over. Als je iets/een vakantie wilt, dan is het echt wel die 150 euro aan inschrijfgeld waard.

In jouw ogen niet, dus doe je niet mee en is het ook niet meer nodig om hier te reageren.


di maart 26, 2013 2:27 pm
Profiel
rs_maniac666
Moderator
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma feb 15, 2010 2:33 pm
Berichten: 4746
Woonplaats: Klazienaveen
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
Mee eens.

Marien houd je meningen ten op zichte van dit maar lekker voor je.

Dank u.

_________________
Aprilia RS NM RossiFummi & Aprilia RS NM Poggiali White.


di maart 26, 2013 2:32 pm
Profiel
marien
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo aug 01, 2010 2:38 pm
Berichten: 7666
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Delft
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
Krijgen we dat argument weer.
I'm out.

_________________
Maup schreef:
Aan de andere kant zie ik JB ook nog niet echt afvallen :D: :D:


di maart 26, 2013 2:32 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk albumWWW
MAD L
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 06, 2006 7:58 pm
Berichten: 927
Woonplaats: angeruh
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
marien schreef:
Krijgen we dat argument weer.
I'm out.



Goh als je zoiets dus vaker hoort zou je misschieb toch eens bij jezelf moeten kijke denk ik?

En nee ik vergelijk het niet. Ik doel alleen op het inschrijfgeld en wat er voor terug komt. 150 euro voor een vooruit gereden en uitgestippelde route met een retourtje voor je shit.

Ga anders als je zograag je mening of uh kritisch wil zijn in de koop/verkoop gedeelte reageren op elk onderdeeltje dat te koop staat, oh dat is te duur terwijl je het toch niet wilt. :p

En met jou aan een bar zitten pas ik voor, zit liever naast wat vrouwelijk schoon;)

_________________
I live my life for a quarter mile at the time, nothing else matters, for those ten seconds or less. i'm free


2-TAKT MAAKT DE MOOISTE MUZIEK


di maart 26, 2013 11:33 pm
Profiel
rieju-rrx
ApriliaForum Member
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do apr 28, 2011 9:23 pm
Berichten: 5274
Afbeeldingen: 0
Woonplaats: Bommel-Westside
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Heysteriarun 2013
MAD L schreef:
marien schreef:
Krijgen we dat argument weer.
I'm out.



Goh als je zoiets dus vaker hoort zou je misschieb toch eens bij jezelf moeten kijke denk ik?

En nee ik vergelijk het niet. Ik doel alleen op het inschrijfgeld en wat er voor terug komt. 150 euro voor een vooruit gereden en uitgestippelde route met een retourtje voor je shit.

Ga anders als je zograag je mening of uh kritisch wil zijn in de koop/verkoop gedeelte reageren op elk onderdeeltje dat te koop staat, oh dat is te duur terwijl je het toch niet wilt. :p

En met jou aan een bar zitten pas ik voor, zit liever naast wat vrouwelijk schoon;)


Afbeelding

_________________
\8/ Gang is alles, remmen is angst \8/


di maart 26, 2013 11:42 pm
Profiel PERSONAL_ALBUMPersoonlijk album
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp   [ 39 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar: